CEL: Rozmawiamy o książkach, sztuce i drogowskazach.
NACOBEZU:
- Opisuję obraz Rebecci Campbell "Nie przeszkadzać".
- Objaśniam dosłowne i metaforyczne odczytanie słowa "drogowskaz".
- Opowiadam swoją historię.
CEL: Rozmawiamy o książkach, sztuce i drogowskazach.
NACOBEZU:
CEL: Poznajemy słowiańskie tradycje.
NACOBEZU:
1. Poznaję.
2. Notuję.
Przed Wami kryteria sukcesu do poniedziałkowego sprawdzianu, które sami stworzyliście:
1. Odmieniam rzeczownik przez przypadki.
2. Stosuję zasady pisowni „nie” z czasownikami.
3. Określam formę rzeczownika (przypadek, liczba, rodzaj).
4. Rozpoznaję tryby czasownika.
5. Znajduję w tekście rzeczowniki własne i pospolite.
6. Określam formę osobową czasownika (osoba, liczba, rodzaj, czas, tryb).
7. Rozpoznaję nieosobowe formy czasownika.
8. Rozpoznaję czasowniki w zdaniu.
9. Stosuje zasady pisowni cząstki bym, byś, by, byśmy, byście.
10. Rozpoznaję formę czasownika w zdaniu.
11. Rozpoznaję formę rzeczownika w zdaniu.