CEL: POSZUKUJEMY DROGOWSKAZÓW W POEZJI.
NACOBEZU:
- Czytam, myślę, czuję.
- Pracuję samodzielnie.
- Szukam skojarzeń.
- Czytam wiersz "Przepaść" Tadeusza Różewicza.
- Wskazuję obrazy poetyckie.
- Piszę wskazówki dla ilustratora.
- Analizuję obrazy artystów street-artu.
- Analizuję dwa światy w wierszu.
- Wyjaśniam metafory "przepaść krawężnika", "otchłań ulicy".
- Wyjaśniam epitet "straszliwe ciemności".
- Poszukuję drogowskazu wskazanego przez podmiot liryczny.
- Poznaję cechy wiersza i wiersza białego.
Dziś mam dla Was wyjątkowe wyzwanie. W czasie lekcji online będziecie pracować samodzielnie, korzystając z materiału przygotowanego przez p. Annę Stasiak: "PRZEPAŚĆ" by Anna Stasiak. Przeczytacie wiersz Tadeusza Różewicza "Przepaść" i wykonacie zadania. Jeśli będziecie mieć problem, służę pomocą. Powodzenia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz