czwartek, 18 lutego 2021

Co by było, gdyby na świecie zabrakło Internetu...

 CEL: Oceniamy nasze opowiadania.

NACOBEZU:

  1. Oceniam opowiadanie według kryteriów sukcesu.
  2. Doskonalę swoje umiejętności pisania opowiadań.
  3. Pracuję w grupie.

Ostatnie dzielnie tworzyliście. Macie wspaniałe pomysły! Na dzisiejszej lekcji online sprawdzicie, czy Wasze pytania są zgodne z podanymi wcześniej kryteriami sukcesu. Przypomnę je:

  1. Piszemy pracę zgodnie z tematem: Co by było, gdyby na świecie zabrakło Internetu? (uwzględniamy skojarzenia z kartami DIXIT i wymyślone konsekwencje braku Internetu). 
  2. W pracy uwzględniamy ważne elementy opowiadania: czas, miejsce, bohaterowie, dialogi, nieprzewidziane zwroty akcji, puentę, opisy postaci, miejsc, przeżyć).
  3. W pracy konsekwentnie stosujemy narrację pierwszoosobową lub trzecioosobową.
  4. W pracy możemy zastosować elementy realistyczne lub fantastyczne.
  5. Pracę dzielimy na akapity.
  6. Pracę piszemy bez błędów. Na koniec - nadajemy tytuł.
 Przeczytajcie swoje opowiadania i sprawdźcie, czy osiągnęliście sukces:
  • OPOWIADANIE GRUPY PIERWSZEJ: TEKST.
  • OPOWIADANIE GRUPY DRUGIEJ: TEKST.
  • OPOWIADANIE GRUPY TRZECIEJ: TEKST.
  • OPOWIADANIE GRUPY CZWARTEJ: TEKST.
  • OPOWIADANIE GRUPY PIĄTEJ: TEKST.  
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz