środa, 13 maja 2020

WYWIAD Z MIRMIŁEM


CEL: Poznaję autora komiksu i piszę wywiad. 

NACOBEZU:
  1. Poznaję Janusza Christę.
  2. Czytam wywiad.
  3. Piszę wywiad z Mirmiłem.

gym time




ZANIM ZACZNIEMY: Poćwicz, żeby mieć krzepę Kokosza i siłę Łamignata: KOŁO FORTUNY. Ćwiczenia przygotowała p. Aleksandra Schoen-Kamińkska. Możesz zakręcić kołem kilka razy. 

PRZECZYTAJ WYWIAD Z JANUSZEM CHRISTĄ (podręcznik, s. 314) i przejrzyj informacje w cyfrowej historii KAJKO I KOKOSZ. SZKOŁA LATANIA. Odpowiedz na pytania w zeszycie: 
1. Czy wystarczy sam talent, by tworzyć komiksy? 
2. W jaki sposób w wywiadzie zostały podzielone wypowiedzi?

POZNAJ, CZYM JEST WYWIAD. Przejrzyj informacje w cyfrowej historii KAJKO I KOKOSZ. SZKOŁA LATANIA. Jakie pytanie zadałabyś / zadałbyś Januszowi Chriście. Zapisz w zeszycie dwa pytania.

PODEJMIJ WYZWANIE: Jesteś dziennikarzem, który ma przeprowadzić wywiad z Mirmiłem na temat wyprawy na Łysą Górę. W swoim wywiadzie zapisz 5 pytań i 5 odpowiedzi Mirmiła. Odpowiedzi Mirmiła wymyśl zgodnie z treścią komiksu. Pamiętaj, że to Ty decydujesz, w którym momencie spotykasz się z Mirmiłem. Na wykonanie zadania masz czas do 18 maja (prace prześlij na adres: polskioswojony205@gmail.com). Nie mogę się doczekać Waszych wywiadów!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz